office@skisecondhand.bg
0895770317

Често Задавани Въпроси

Често Задавани Въпроси

Как мога да променя информацията в профила си?

За да направите промени в профила си, моля, влезте с парола и изберете опцията за актуализиране на профил, която се намира в секция Моят профил.
Имам ли нужда от регистрация, за да правя покупки?

Ако желаете да направите поръчка в сайта, то трябва да направите регистрация. Регистрация може да бъде направена и след като изберете продуктите си (по време на изпращане на поръчката).

Ако нежелаете да се регистрирате може да напrавите поръчка на тел. 0895770317

Мога ли да променям поръчката си след като я направя?

Ако желаете да промените поръчката си, моля, свържете се с нас чрез контактната форма на сайта. Моля, въведете номера на поръчката. Номерът на поръчката можете да намерите в секцията „Проследяване на поръчка“.Поръчката може да бъде променена само  докато е в статус „обработка“. В случай, че поръчката е изпратена и Вие сте получи потвърдителен е-мейл от нас с проследяващ номер поръчката не може да бъде променяна.

Мога ли да видя историята на поръчките си?

Да, можете прегледате всички поръчки, правени през сайта ни чрез секция „Проследяване на поръчка“.

Общи въпроси

Бих искал да закупя продукт, който не е наличен. Как мога да го направя?

За повече информация относно наличността на продукта, моля, свържете се с нас чрез контактната форма в дъното на страниците на сайта.

Бих искал да получа допълнителна информация, която не е налична в сайта. Какво да направя?

Моля, използвайте контактната форма на сайта, за да се свържете с нас